Må västrafik brinna i helvetets eldar

Min frånvaro i skolan kommer vara jätte hög denna terminen, inte för att jag skolkar en massa utan för att mina tåg blir inställd och försenade hela tiden. Jag fattar inte varför de inte sätter in ersättningsbussar. Det är ju alltid nått problem. Är det inte det ena är det det andra. Det är så tråkigt att det inte fungerar, det uppmanar ju inte direkt folk att åka kollektivt när det inte går att komma i tid. Jag åker ju gratis eftersom jag får skolkort gratis men jag tycker det är jätte fult att andra ska behöva betala för en tjänst som inte fungerar.

Skulle in till göteborg förut för at julhandla lite med John men kom inte fram. Efter att vi stått fast i 1,5 ropa dom ut vi fick vända och åka tillbaka. Det värsta var nästan ändå att dörrarna stod öppna så det var verkligen hur kallt som hellst i tåget. Måste nog ta tåget 2 timmar innan om jag vill vara säker på att komma fram i tid.


Vad hände med Björn Gustafsson förresten? Saknar honom. Han är ju en svensk att vara stolt över :D
2 kommentarer
Postat av: isaaaaaa

Hjälp vad störande att det inte funkar sådär super bra med tågen. :s & ännu mer störande då man hamnar efter med en miljon skoluppgifter som man skulle ha kunnat göra på timmen. :s

2010-12-20 @ 21:06:05
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: självklart vill jag länka också :)

2010-12-20 @ 22:42:59
URL: http://www.lindas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0