“For who could ever learn to love a beast?”

Amanda hade en photosession med mig, hon är så himla duktig! Kommer fler bilder

Vi gick till stan sen och jag blev kär i ett par skor. Vill ha dessa till en helsvart klänning på nyår. Hell yeah I say

Tog en chai på Espresso house

Med Kimona som jag nog inte sett på flera månader
Vi kila hem till mig och såg på skönheten och odjuret. Disney blir man aldrig för gammal för! Alla disney filmer har en väldigt fin mening i botten. Nästan alla filmer visar människor ifrån olika världar och hur de blir kära, utan en tanke på utseende eller ursprung. Så är det ju i skönheten och odjuret, lilla sjöjungfrun, Alladin, Tarzan.. Jag  tror det är bra för barn att växa upp till sånna filmer. Skönheten och odjuret visar ju också att alla har något fint inom sig och att man inte kan dömma en männska tll det yttre :)

Nu kan jag inte ens hålla ögonen på skärmen mer, är super trött. God natt med er och dröm sött
4 kommentarer
Postat av: .

jag kollar fortfarande också på disney .törnrosa är min favorit :D

2010-12-19 @ 15:34:46
Postat av: tessan

Om du tycker om att läsa så har jag ett boktips: "Beastly"! Tycker den var riktigt bra, det är Skönheten och odjuret ur odjurets perspektiv. Har dock aldrig sett filmen så jag har ingen aning om hur sagan "ska" vara. Den kanske är bättre då, när man inte har haft en bild av odjuret sen tidigare :)

2010-12-19 @ 20:22:41
URL: http://thezi.blogg.se/
Postat av: tessan

Om du tycker om att läsa så har jag ett boktips: "Beastly"! Tycker den var riktigt bra, det är Skönheten och odjuret ur odjurets perspektiv. Har dock aldrig sett filmen så jag har ingen aning om hur sagan "ska" vara. Den kanske är bättre då, när man inte har haft en bild av odjuret sen tidigare :)

2010-12-19 @ 20:22:41
URL: http://thezi.blogg.se/
Postat av: Eira

Disney is the shit! :D Har aldrig riktigt gillat rönrosa dock ;/

2010-12-19 @ 21:20:32
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0