And the rest you can figure out

Å, mamma ringde och väckte mig precis och frågade om hon kunde låna min spotify. Det var inga problem men problemet var att när jag kollade på klockan sen så var den 10:39, vilket betyder att min lektion började för 20 miniter sen. Om jag bodde inne i göteborg hade jag ju bara slängt på mig ett par kläder och tagit första bästa spårvagn. Men jag gör ju inte det och det är inte bara att ta första bästa tåg. Kommer missa hela lektionen.

Detta betyder att jag haft min sista lektion i år eftersom att geografi är den enda lektionen idag och imorgon är det avslutning! Tummen upp för det ändå!

En sak som jag inte berättat är att jag och mamma fått en liten lägenhet inne i stan och idag får vi nycklarna! Så himla roligt! Vet inte om det blir att flytta möbler idag men vi ska i alla fall dit och kolla på den.

Nu måste jag fixa mig och ska sen in till Göteborg för att julhandla mina första och sista julklappar.  Vi hörs senare :)

2 kommentarer
Postat av: Matilda

Å, vad kul med en ny lägenhet! :)

2010-12-20 @ 14:55:45
URL: http://matildus.devote.se
Postat av: victoria

Vad kul!

Hoppas det blir bra :D

Kram

2010-12-20 @ 22:56:18
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0