My friends they are so beautiful. They're my friends.

Jag har tre underbara vänner som heter Amanda, Lina och Kimona. De är lojala och godhjärtade, jag håller av dem väldigt mycket. Vi är alla olika, vi är inte de tjejer som står och fnittrar i korridoren, rädda för att lämna varandras armar - vi är viljestarka och självständiga. För nu släpper vi taget om varandra och går skilda vägar, till olika städer, olika skolor och olika linjer.

Vi kommer inte ha något som binder oss samman längre, det ända som håller oss ihop är vänskap - och jag hoppas att det håller för jag tycker om er väldigt mycket. Vi kommer färdas till olika ställen om morgonen och vi kommer leva i olika världar, umgås med olika människor. Men jag önskar att våran vänskap kommer varar lika flytande och vardaglig som den är idag. Jag hoppas att vi alltid kommer känna varandra så bra som vi gör. Jag hoppas att man kommer kunna prata med ironi utan att bli missuppfattad. Jag hoppas ni kommer genomskåda mig när jag skämtljuger. Skulle sakna er så mycket om ni inte fanns med. Skulle sakna alla sidor av er för jag tycker om alla sidor. Jag älskar er, och allt ni är.


Snodde några bilder från dig Amanda, hoppas det var okej? : )
2 kommentarer
Postat av: Kimona

Älskar dig med

2010-08-11 @ 20:18:02
Postat av: Amanda

JAG ÄLSKAR ER !

2010-08-12 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0