I am.

Jag trivs inte jätte bra på min skola än så länge. Min kompis går i skola med folk som har blått hår, jag är så avundsjuk på henne! Det är så jag också vill umgås. Men på min skola är det mest stereotypa jag varit med om. Spyr nästan på det. Stackars människor, så osäkra att de knappt har en indre röst. De tänker inte utanför lådan - de tänker innanför den. Jag tror säkert att det finns många gulliga människor som gömmer sig bakom fasaden, men den där ytliga världen passar jag inte in i. Och jag vet att människor med dåligt självförtroende aldrig är bra för en. Skola imorgon i alla fall. Jag känner mig lite halft förkyld, så som vilken dag som helst ska myskläderna på. Jag bryr mig väl inte om deras blickar. De får kolla allt de vill. Haha jag är alltid så duktig på att skapa mig ett namn. Men då vet de att jag aldrig kommer vara tjejen som passar in, som har garderoben fylld med säsongens trender. Älska mig eller hata mig :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0