And when I see you, I really see you upside down.

I fredags när jag lagade tacos ringde Wedlundh till mig, han frågade om jag ville med honom, Gustav och Niklas till skara sommarland. Jag sa varför inte och så tog vi tåget tidigt nästa morgon. Vi var i skara två dagar, övernattade en. Vi hade jätte kul : ) är lite ledsen över att vara hemma faktiskt, älskar att komma bort ifrån vardagen och gatorna man ser varje dag. När jag kom hem drog pappa tillbaka mig till verkligheten och sa "Eira, nu är det bara en och en halv vecka kvar till skolan" dang!, jag har verkligen försökt att ignorera det. Tankar om hösten ger mig panik och klaustrofobi. Försöker att ändra mina tankar om det och se möjligheterna och allt det som är ljust men det är så mycket som drar ner. Så mycket jag kommer sakna, mina vänner, min mamma och solen, grönt gräs och friheten. Inga behov och inga måsten.
Äh, vad fan. Orkar nästan inte bry mig.

..

Gillar denna låten Clap Your Hands
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0